ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

5 Οκτωβρίου 2010

Απο το Σχολαρχείον της Δίβρης !




Ελληνικόν Σχολείον Δίβρης
Αρ. 85
Ενδεικτικόν
Ο μαθητής Αθανάσιος Παπακωνσταντόπουλος , εκ Δίβρης ετων 12 πατρός εμπόρου, διακούσας απαντα τα εν τη δευτέρα τάξει του σχολείου τούτου διδασκόμενα μαθήματα, ελληνικά, ιεράν ιστορίαν, αριθμητικήν, πολ. γεωγραφίαν, γεν. ιστορίαν, γαλλικά, και καλλιγραφίαν και δημοσία κατα το τέλος του σχολικού ετους αυτά εξατασθείς απήντησε λίαν καλώς (5). Η δε  εν τω σχολείου διαγωγή αυτού υπήρξε καλλίστη.

Εν Δίβρη τη 16 Ιουλίου 1884
Ο Σχολάρχης
Κ.Βατόπουλος
Σημείωση δική μου:
Το αντίγραφο αυτό μου παραχώρησε ευγενώς ο κος  Αθ.Καζάζης.
Τον ευχαριστώ θερμά. Με εκανε ακόμη πιο υπερήφανο για το Σχολείο μου, αυτό της Δίβρης,  οπου φοίτησα τα πρώτα Γυμνασιακά μου χρόνια ! Στο Σχολείο αυτό, οπως βλέπετε εδιδάσκοντο τα Γαλλικά απο το 1884 !
Ι.Β.Ν.

2 σχόλια:

Katerina ante portas είπε...

Τι περίεργα παιχνίδια στο internet, ο εκ Μυστρά σχολάρχης Βατόπουλος, γεννήτορας της γνωστής οικογενείας ιατρών, τραπεζικών κλπ του Πύργου ήταν συγγενής από πλευράς μητρός!

Ιωάννης είπε...

Καλησπέρα κα Κατερίνα !
Αν κάποιες αξίες μου ή αναφορά σ' αυτές σάς συγκινούν ή ειναι -με οποιο τρόπο "συγγενείς" μαζί σας,
αυτό αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα !

Τα σέβη μου ειλικρινώς !