ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

10 Φεβρουαρίου 2021

Τα τείχη-Του Καβάφη !

 Image result for καβάφης

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ' υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
Α όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. ΚΑΒΑΦΗΣ :  

ΑΠΑΝΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΑ, ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ 1897-1933

 Σημείωση δική μου !

Κάθε συσχετισμός με επίκαιρες καταστάσεις είναι, αν μη τι άλλο, αυθαίρετος ! 

Ι.Β.Ν.

1 σχόλιο:

Βασιλική είπε...

Καλησπέρα Γιάννη μου!

Καταιγιστικός ο λόγος του Καβάφη...πόσο θλιβερό είναι όταν δεν ''ακούμε''ή δε νιώθουμε τον ''ήχο''
των κτιστών για τις ''φυλακές'' της ζωής μας...προβληματίζει γόνιμα και διδάσκει!

καλή συνέχεια και καλό ξημέρωμα!!!