ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

7 Φεβρουαρίου 2021

ΔΙΒΡΗ-Γυμνάσιο Λ.Τ. Δίβρης - Διαγωνισμός P.A.T.H.

.

 Γυμνάσιο Λ.Τ. Δίβρης - Διαγωνισμός P.A.T.H.


1ο Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Θα ήθελα να συγχαρώ θερμά τους μαθητές της Β΄ Λυκείου του Γυμνασίου Λαμπείας με Λ.Τ. για τη συμμετοχή και τη διάκριση στο διεθνή διαγωνισμό «Promoting Area Attractiveness through Hiking and Introducing a Different Touristic Approach (P.A.T.H.)», που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG Ελλάδα – Ιταλία 2014-2020. 
Η ταινία που δημιούργησαν οι μαθητές μας έλαβε το 1ο βραβείο ανάμεσα σε τριάντα συμμετοχές από σχολεία της Ηλείας, της Αχαΐας και της Αιτωλοακαρνανίας. Γενεσιουργός δύναμη για τη δημιουργία της μικρής αυτής ταινίας αποτέλεσε η αγάπη των μαθητών μας για τον πανέμορφο αυτό τόπο, μια αγάπη που κατάφεραν να μετουσιώσουν σε εικόνα και ήχο. 
Ως Υπεύθυνος του Προγράμματος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Νεκταρία Κουτσοπούλου που αγκάλιασε και ενθάρρυνε έμπρακτα την προσπάθειά μας, αλλά και όλους τους συναδέλφους για την υποστήριξη σε όλη τη διαδικασία και τη βοήθεια που πρόσφεραν και με τις εύστοχες παρατηρήσεις τους! 
Πολλές ευχαριστίες οφείλουμε και στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αχαΐας κ. Ιωάννα Παπαϊωάννου και στην πρώην Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Αχαΐας και νυν Σ.Ε.Ε. ΠΕ02 του ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας κ. Φρύνη Κωσταρά, που μέσα από την επιμόρφωση που υλοποίησαν για το διαγωνισμό έδωσαν σε εμάς και στα παιδιά το ερέθισμα να εκφραστούμε δημιουργικά. Αγαπημένοι μου μαθητές, πάντα επιτυχίες με όμορφες εμπνεύσεις και δημιουργικότητα!
 
Σημείωση δική μου :
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς τους !
Αισθάνομαι ιδιαίτερη συγκίνηση γιατί η Δίβρη είναι η αγαπημένη μου 
κωμόπολη, ως τόπος καταγωγής της μητέρας μου  και ως όμορφος τόπος που με φιλοξένησε στα πρώτα Γυμνασιακά μου χρόνια !

Δεν υπάρχουν σχόλια: