ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

25 Φεβρουαρίου 2013

Ο σακάτης ( Ο Νικόλας ο κουτσός ) - 1972



Στίχοι:
Μαρία Αλιφεροπούλου



Μουσική:
Κώστας Χατζής

Όλοι γελούσαν στο χωριό με το Νικόλα τον κουτσό
Φαινόταν τόσο κωμικό το βάδισμά του, το πηδηχτό..

Στα πανηγύρια από μακριά τα γλέντια στέκει και κοιτά
κι αν έρθει κάποτε σιμά, τον κοροϊδεύουν τα παιδιά:

"Είσαι όλο σκέρτσο Νικολή, πως περπατάς σαν το πουλί
Για χόρεψέ μας κουτσουλή, και να γελάσουμε πολύ"

Κι όλοι γελούσαν στο χωριό με τον σακάτη, τον κουτσό
Φαινόταν τόσο κωμικό το βάδισμά του το πηδηχτό..

Ήταν πανήγυρις θαρρώ τότε που σ’ όλο το χωριό
σκόρπιζε κέφι και χαρά, πριν έρθει εκείνη η συμφορά

Πιάνει τρικούβερη φωτιά το σπίτι του άρχοντα Κανά
"Βοήθεια!" η γυναίκα του ζητά, "είναι στο σπίτι τα παιδιά!"

Κοιτάζοντ’ όλοι στο χωριό, μα κάνουν όμως τον κοριό
Πετιέται ξάφνου μια σκιά και χάνεται μες στη φωτιά

Σε δευτερόλεπτα ξανά γυρίζει με τα δυο παιδιά

Στην αγκαλιά του τα κρατά και περπατά μ’ ένα ρυθμό
είναι το βήμα το γνωστό, πάντα το ίδιο πηδηχτό

Τώρα κανείς απ’ το χωριό δεν κοροϊδεύει τον κουτσό
γιατί τα πόδια του αυτά, κρατούν λεβέντικη καρδιά
....


Σημείωση δική μου:
Γι αυτό σας λέω: Μην "πιάνεστε" απο την "ορθοπεδική αστάθεια"
αλλά απο την "ορθολογική βαρύτητα" και "ορθοψυχικη πληρότητα..."



Ι.Β.Ν.

http://www.youtube.com/watch?v=yQOeen7hiPs

4 σχόλια:

Βασιλική είπε...

...λεβέντικη καρδιά...ζητείται επειγόντως!ευτυχώς υπάρχουν κάποιες, μαχόμενες και είναι ωραίο να μας τις θυμίζεις! είναι όμορφη η ζωή, αν την κοιτάξεις στην ομορφιά της...καλή σου νύχτα!

zoyzoy είπε...

Φοβερό τραγούδι,
ούτε καν το θυμόμουν!
Μα πάντα μιλούσε στις καρδιές μας ο Χατζής τραγουδώντας τις πραγματικές αξίες της ζωής.

Αν δεν είναι επίκαιρα όλα τα τραγούδια του!

Καλό Βράδυ Ιωάννη
προσπαθώ ν' αναρρώσω διαβάζοντας
τους φίλους που αγαπώ!

Τ'αδύναμα φιλιά μου!

Ιωάννης είπε...

Ζητείται λεβέντικη καρδιά, Βασιλική μου.
Μόνο που οποιος την εχει δεν το δηλώνει, το δείχνει.
Η μάλλον το αποδεικνύει οταν χρειαστεί..
Και τότε σκορπίζει και ομορφιά γύρω του και φώς..
..και κάνει τη ζωή να φαίνεται πιό ομορφη..

Καλό σου απόγευμα

Ιωάννης είπε...

Καλησπέρα Ελένη !
Καλώς ορισες, σιδερένια, καλή ανάρρωση, περαστικά και οποια αλλη ευχή υπάρχει...

Μόνο ,Λενιώ,που οι ανθρωποι και οι φίλοι δεν διαβάζουν μόνον τα ιστολόγια των φίλων τους ,αλλα τους επισκέπτονται και τους στηρίζουν και τους συμπαρίστανται και στα δύσκολα.

Ουτε νοσοκομείο ηξερα, ουτε τίποτα..
Και αρα δεν μου εδωσες τη δυνατότητα να αποδείξω τη "διαδικτυακή" μου φιλία και την προσωπική μου εκτίμηση.
Περαστικά με ολη μου την καρδιά και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.