ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

25 Οκτωβρίου 2022

Η Σημαία μας !

Η Σημαία μας !


Ο Αρτέμιος Μπρισίμης του Λουκά και της Βιβής

απεδείχθη λωποδύτης θλιβερός και ασεβής...

 

..που την εικοστή ογδόη ,Οκτωβρίου του μηνός,

που υψούται η σημαία εις οικίαν καθενός

 

βγήκε νύκτωρ ο Αρτέμης ,ως αισχρός επιδρομέας,

και κατέκλεψε , ως μου είπαν, κάπου είκοσι σημαίας...

 

Επειδή κακώς εσκέφθη ,ο εν λόγω απαταιών,

να κερδίση χαρτζιλίκι κλέπτων πλήθος σημαιών

 

και επειδή δεν είναι πρέπον να βουτήξη ο Μπρισίμης

τας σημαίας των Ελλήνων, ως να ήτο Ιμπραήμης...

 

Δια ταύτα διατάσσω ,όσοι έχασαν σημαίας,

να του του δώσουν του Μπρισίμη, 

με συνείδειση καθάρια, τας σημαίας εις το χέρι

 και εις την πλάτην τα κοντάρια ...

Σημείωση δική μου :

Όπως μου το απήγγειλε ο θείος μου ο Νίκος απο την Ελευσίνα. 

Απο τα μαθητικά του χρόνια !


Δεν υπάρχουν σχόλια: