ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

11 Ιουλίου 2011

Στην ώρα του παθητικού ρεμβασμού ! Ηδονικό σονέττο του 1928 !


Αν ήξερες τον πόνο μου ποτέ δε θα γελούσες
όταν με βλέπεις σκεφτικό, περίλυπο τα βράδυα,
μήτε θα τόλμαγες ποτέ να με παρηγορούσες,
ως συνηθάνε οι εραστές, με λόγια και με χάδια.

Μα κάποιον τρόπον άγνωστον ακόμα θα ζητούσες
βγαλμένον απο τ΄άδυτα του πόνου τα σκοτάδια,
και θα μου πρόσφερες πιστά για να με συγκινούσες
κάποιας θυσίας αλλόφρονης τ΄απέλπιδα σημάδια.

Ετσι τη θλήψη μου κ΄εσύ κατάβαθα σα νιώσης
μαζί μου τις φτερούγες σου στον ουρανό θ΄απλώσης
προς τη φεγγόβολην αυγή του μακρυσμένου ονείρου,

όπου γυρεύω τ΄ άγνωστου την αίγλη ν΄ αγναντέψω
και του υπερπέρα ονειρευτής και νοσταλγός τ΄απείρου
μεσ΄την αιθρία και στο φώς ψηλά να τεξιδέψω !

Απο τα ηδονικά σονέττα του Γ.Κ.ΣΤΑΜΠΟΛΗ του 1928

Η φωτογραφία είναι απο το

2 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Υπέροχο!
Πράγματι ηδονικό!
Αυτήν την ώρα ήταν ότι ήθελα να διαβάσω ν'αφήσω μυαλό και καρδιά να ταξιδέψουν!

Φιλιά θαλασσινά!

Ιωάννης είπε...

Γειά σου Ελένη !
Χαίρομαι που σου αρεσε το ηδονικό σονέττο !
Να ξεφύγουμε λιγάκι απο τη ...μαυρίλα !

Ομως θα 'θελα να δω αυτούς που μας φτάσανε εδώ, Ελένη, να φεύγουν τρέχοντας...
Εκεί να δείς ηδονή...

Ευχαριστώ για τα θαλασσινά σου ..χαιρετίσματα !...