ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

22 Ιανουαρίου 2018

Ουλαλούμ…-Του Μπαρμπα-Γιάννη του Σκαρίμπα !


Ουλαλούμ…
Αποτέλεσμα εικόνας για Ουλαλούμ…
Ήταν σα να σε πρόσμενα Κερά
απόψε που δεν έπνεε έξω ανάσα,
κι έλεγα: Θά ‘ρθει απόψε απ’ τα νερά
κι από τα δάσα.

Θά ‘ρθει, αφού φλετράει μου η ψυχή,
αφού σπαρά το μάτι μου σαν ψάρι
και θα μυρίζει ήλιο και βροχή
και νειό φεγγάρι . . .

Και να, το κάθισμά σου σιγυρνώ,
στολνώ την κάμαρά μας αγριομέντα,
και να, μαζί σου κιόλας αρχινώ
χρυσή κουβέντα:

. . . Πως – να, θα μείνει ο κόσμος με το «μπά»
που μ’ έλεγε τρελόν πως είχες γίνει
καπνός και – τάχας – σύγνεφα θαμπά
προς τη Σελήνη . . .
.................................................................
Νύχτωσε και δεν φάνηκες εσύ·
κίνησα να σε βρω στο δρόμο – ωιμένα –
μα σκούνταφτες (όπου εσκούνταφτα) χρυσή
κι εσύ με μένα.

Τόσο πολύ σ’ αγάπησα Κερά,
που άκουγα διπλά τα βήματα μου!
Πάταγα γω – στραβός – μεσ’ τα νερά;
κι εσύ κοντά μου . . .

Πηγή-Εδώ

4 σχόλια:

Βασιλική είπε...

...όμορφο,πολύ όμορφο ποίημα! δημιουργεί συγκίνηση που παραπέμπει στην αγάπη για
τη ζωή...καλό ξημέρωμα!

Ιωάννης είπε...

Καλησπέρα Βασιλική μου !
Σε ευχαριστώ που πέρασες..
Πραγματικά είναι πολύ όμορφο και συγκινητικό το ποίημα του μπαρμπα-Γιάννη του Σκαρίμπα
και με τον δικό του -μοναδικό τρόπο-γραμμένο !
Καλή σου νύχτα !
(Και ελπίζω να έχετε λίγο χιόνι -για την ομορφιά του- απόψε, αλλά όχι πολύ για τις δυσκολίες που προξενεί..)
Τα λέμε...

zoyzoy είπε...

Πολύ γλυκό και τρυφερό
με αυτές τις ιδιαίτερες λέξεις το κάνει ακόμα πιο όμορφο
ο ποιητής!

Καλό ΣΒΚ να'χεις!

Ιωάννης είπε...

Καλησπέρα Ελένη !
Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες.
Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα !

ΥΓ. Μου αρέσει πολύ ο Σκαρίμπας. Έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο γραφής και στα ποιήματά του και στα διηγήματα του. Θα τον "συναντήσεις" πολλές φορές στο "χώρο" μου.

Με εκτίμηση
Ι.Β.Ν.