ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

18 Ιουνίου 2010

Για τον Ερωτα ! Του Χρήστου Γιανναρά

 
 
"...Κάθε καινούριο ερωτικό ξεκίνημα και μια καινουρια ευφροσύνη αυταπάτης. Όλα μεταμορφώνονται και πάλι, η καθημερινότητα μοιάζει και πάλι γιορτή. Μοιάζει,γιατι απο κάποια αδιόρατη γωνιά μορφάζει τώρα η πείρα του ανέφικτου. Όλα ξαναγίνονται ρίγος γιορτής, μα η γιορτή δεν είναι πιά έκπληξη, είναι τέντωμα αναμονής. Πόσο θα αντέξει ο καινούργιος Άλλος να είναι "συνοδός μου και θεός μου", πόσο θα κρατήσει η γιορτή πάνω στο τεντωμένο σχοινί. 

Κι όταν η ένταση σπάσει και πάλι και γίνη ο έρωτας άλλη μιά φορά αντιδικία για το δίκιο μου και το δίκιο σου, για το φταίξιμό σου και την οδύνη μου, τότε μια ακόμα φυγή σε καινούργια ερωτική σχέση θα δώση και πάλι την ελπίδα, πως όλα μπορούν αυτή τη φορά να είναι μόνιμα και αμετάθετα.Σισύφεια σταύρωση στον πόθο της ζωής.
Επιδόσεις Σισύφων, βασανισμοί παραλλαγών σε μιαν ατέρμονη διαδοχή από καινούρια πάντοτε ερωτικά ξεκινήματα. Οι άνθρωποι σταματάμε τη ζωή στην ψευδαίσθηση, κλείνουμε πεισματικά τα μάτια μπροστά στην πραγματικότητα. Δεν τολμάμε να δούμε στόν έρωτα την εγωκεντρική απάτη, την πλανερή ψευδαίσθηση..."

Χρήστου Γιανναρά,
Σχόλιο στο Άσμα Ασμάτων

http://agrampelli.blogspot.com/2009/01/blog-post_2818.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: