ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

19 Φεβρουαρίου 2012

Μια αγοραπωλησία του 1796 στο Λειβάρτζι !


Μια αγοραπωλησία του 1796
1796 Φλεβαρίου 26 Λειβάρτζι. Δια του παρόντος γράμματος φανερώνω και ομολογώ εγώ Χρυσανθάκης Γραμματικόπουλος με το να εχω το μισό σπήτι του Φώτη Παρίτζη απο το παιδί του τον Σπήλιο, με την περιοχή του, τον κήπο την απουκάτου μεργιάν στο αβλάκι το οποίο σπήτι το επούλησα του Γιάννη Θεοχαροπούλου δια γρόσια 50 τα οποία και πρωτοέλαβα, και απο την σήμερον και ομπρός να ήνε ιδιος και καθολικός νοικοκύρης ο άνωθεν Γιάννης να ντο κάνη ο,τι θέλει και βούλεται στο οποίο σπήτι ειναι συνοριάτης το ενα μέρος Αναστάσης Χαλικιάς το αλλο μέρος Παπανδρέας το απάνου μέρος τομαρέϊκο το κάτου μέρος αβλάκι, ο κήπος το ενα μέρος Γκολφίνος Χαλικιάς, εις το κάτου μέρος Δημητράκης Χαλικιάς, το αλλο μέρος Παπανδρέας, το απάνου μέρος αβλάκι και ουτως εδωσα την ομολογίαν μου εις χείρας του βεβαιωμένη ιδιοχείρων μου

Χρυσανθάκης Γραμματικόπουλος

οι μάρτυρες
Στασινός Πολιτίτσης , Βασίλειος Χρυσανθάκης

Απο τη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Πατρών
I.B.N.

Δεν υπάρχουν σχόλια: