ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

31 Μαρτίου 2016

Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ μοσχομυρίζει τα βράδια εδώ και ένα χρόνο..

Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ μοσχομυρίζει τα βράδια εδώ και ένα χρόνο
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Τούρκος γνωστός : Εσείς οι Έλληνες πρέπει να είστε τρελοί ή ξέρετε κάποιο μεγάλο μυστικό.
Εδώ που έφτασαν τα πράγματα ας ξεδιπλώσουμε μικρά προσωπικά βιώματα πιστεύοντας ότι συνεισφέρουμε το ελάχιστο σε αυτό που είναι ο αιώνιος Πόθος του Έλληνα Ρωμιού.
Τον Ισμαήλ, τον Τούρκο γνωστό μου,που δεν είναι το πραγματικό όνομα του για λόγους δεοντολογίας και προστασίας της ατομικής ακεραιότητας , τον γνώρισα στην Μεγάλη Βρετανία όταν εγώ και αυτός βρεθήκαμε να σπουδάζουμε στο ίδιο τμήμα, ένα χρόνο μετά την τραγωδία του Κυπριακού, δηλ . το 1975. 
Αυτός ήρθε εκεί από την Κωνσταντινούπολη και εγώ από μια επαρχιακή πόλη της Αν. Μακεδονίας.
Στην αρχή με απέφευγε , γεγονός που το κατάλαβα και έτσι δεν ήξερα την καταγωγή του.
Κάποια μέρα άλλοι συμφοιτητές μου ήρθαν με χαμόγελα και μου ανακοίνωσαν ότι ο Ισμαήλ δεν μου μιλάει γιατί με φοβάται λόγω των γεγονότων του Κυπριακού καθότι είναι τουρκικής καταγωγής.
Άδραξα την ευκαιρία και τον πλησίασα σε μια ανύποπτη στιγμή και παρατήρησα επάνω του με τον πρώτο χαιρετισμό μου ένα ξάφνιασμα με φόβο.
Τελικά γίναμε φίλοι και γνωστοί αποδεχόμενος ο Ισμαήλ τα εγκλήματα που έκαναν οι ομοεθνείς του στην μαρτυρική Κύπρο μας.
Στις επόμενες δεκαετίες διατηρήσαμε μια αραιή επικοινωνία στο πλαίσιο των κοινωνικών σχέσεων.
Σήμερα ο Ισμαήλ είναι ένας λαμπρός επιστήμονας και ένα ανοικτό μυαλό με πολλές απορίες για το τι μέλλει γενέσθαι στην χώρα του.
Όμως έχει απορίες και προβληματισμούς και με εμάς τους Έλληνες πως φτάσαμε σε αυτό το οικονομικό χάλι με την καταιγίδα των μνημονίων.
Το βασανίζει όμως και κάτι βαθύτερο και θέλησε να μου το διαμηνύσει μέσω τρίτων.
"πως εσείς οι Ρωμιοί, που όπως μας λένε τα διεθνή ΜΜΕ πάτε για φούντο , τώρα περισσότερο από κάθε φορά ασχολείστε με την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και την προσδοκία για την αναβίωση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας;"
Ο Ισμαήλ γνωρίζει ότι αρθρογραφώ και είμαι σκληρός κριτής των νεοθωμανικών πολιτικών επιλογών.
Σημειωτέον ότι Ισμαήλ μένει σε απόσταση αναπνοής από την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Αντί για απάντηση τον παρέπεμψα πάλι μέσω τρίτων για ευνόητους λόγους σε άρθρο μου της 12 Σεπτεμβρίου του 2015 με τον τίτλο: 
" Όταν ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ μπει στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ τελειώνουν όλα και ξεκινούν όλα."
Η απάντηση του Ισμαήλ όπως μου ήρθε μετά την ανάγνωση του κειμένου από αυτόν.
– Ρωμιέ Κώστα, ούτε τρελοί είστε αλλά και ούτε ξέρετε κανένα μυστικό γιατί το μυστικό το ξέρω εγώ και να το πεις με τον τρόπο σου στους Έλληνες.
Την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ήδη την "χάσαμε" .Τα βράδια που περπατώ γύρω από αυτήν και όχι μόνο εγώ , η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ μοσχομυρίζει θυμίαμα σαν αυτό που καίτε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες. Την πρώτη φορά που το αισθάνθηκα έντονα και το σημείωσα ήταν πέρσι στις 13 Ιανουαρίου το βράδυ.
Συγκλονίστηκα- συγκινήθηκα- ανατρίχιασα.
Στις 13 Ιανουαρίου του 2015 έγινε η Αγιοκατάταξη του Οσίου Παϊσίου του Αγιορείτη.

Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση

27 Μαρτίου 2016

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: "Aφαίρεσα τον Σταυρό και το εγκόλπιο για να δείξω απλότητα..." !

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: "Aφαίρεσα τον Σταυρό και το εγκόλπιο για να δείξω απλότητα όταν επισκέφθηκα πρόσφυγες και λάθρο". Και ... το ΣΧΟΛΙΟ μας
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΓΟΥΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ. Σε ανακοίνωση προέβη η Αρχιεπισκοπή Αθηνών με αφορμή την δημοσίευση πληροφοριών ότι Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος "επέλεξε να μη φέρει σταυρό και εγκόλπιο’’ στο πλαίσιο της επίσκεψης αγάπης και διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους πρόσφυγες που πραγματοποίησε πρόσφατα στον Πειραιά... ώστε ‘’να μη θίξει το θρησκευτικό συναίσθημα των μουσουλμάνων’’».
Στην ανακοίνωση παραδέχεται ότι όντως δεν φορούσε σταυρό και εγκόλπιο, αλλά το δικαιολογεί λέγοντας ότι "Η ποιμαντική, άλλωστε, του Ορθόδοξου παπά προς τον άνθρωπο που δοκιμάζεται, απαιτεί απλότητα και διάκριση".
Σχετικά, διευκρινίζονται τα ακόλουθα στην ανακοίνωση
- Είναι λυπηρό και θλιβερό ταυτόχρονα να διακινούνται με τέτοια ευκολία ως ειδήσεις επικίνδυνες και νοσηρές φαντασιώσεις και εικασίες αρρωστημένων και σκοτεινών εγκεφάλων, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τον Χριστιανισμό και την Εκκλησία μας.
- Σε τέτοιες μάλιστα τραγικές για κάθε εμπερίστατο και χειμαζόμενο συνάνθρωπό μας περιστάσεις, ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος βαθύτατα πιστεύει ότι η παρουσία του με το απλό ράσο του Ορθόδοξου κληρικού αρκεί για να δώσει ξεκάθαρη μαρτυρία Χριστού και Εκκλησίας.
Η ποιμαντική, άλλωστε, του Ορθόδοξου παπά προς τον άνθρωπο που δοκιμάζεται, απαιτεί απλότητα και διάκριση και δεν πραγματοποιείται με την επίδειξη σε τόπους δυστυχίας των διακριτικών του αξιώματός του.
- Κατά τα λοιπά, όπως ο Αρχιεπίσκοπος επισήμανε στο πλαίσιο της προσφώνησής του προς την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, η σύμφωνα με την αποστολή της Εκκλησίας και τη διδασκαλία του Χριστού αρωγή προς τον εμπερίστατο πρόσφυγα συνάνθρωπό μας, ούτε καταργεί ούτε μετακινεί στο ελάχιστο την «κόκκινη γραμμή» που είναι η πρόασπιση της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής ταυτότητας της πατρίδας μας.
Ιδού και οι φωτό από την επίσκεψη, όπου για πρώτη φορά στην ιστορία εμφανίστηκε Αρχιεπίσκοπος της Ελλαδικής Εκκλησίας χωρίς να φέρει Σταυρό!
ΣΧΟΛΙΟ:
Σεβασμιότατε, γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε με το τρίπτυχο: ΠΑΤΡΙΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και για του ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ & ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΕΣΕΙΣ φέρετε το βαρύ φορτίο της διάδοσης και διαφύλαξης της "ΠΙΣΤΗΣ και της ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" του Χριστεπώνυμου ποιμνίου σας. ΑΥΤΑ τα "ποίμνιά" σας ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ, ΖΟΥΝ και ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ με τα σύμβολα της Πίστης που είναι ο Σταυρός και οι Ιερές Εικόνες των Αγίων που τους συντροφεύουν σε κάθε στιγμή της ζωής τους. Το ίδιο και για τις σημαίες που φέρουν το Ιερό σύμβολο του Σταυρού πάνω στον οποίο σταυρώθηκε ο Χριστός μας. Οι πιστοί αυτοί ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ υπερασπιζόμενοι ΑΥΤΑ τα σύμβολα απέναντι σε πάνοπλους και παντοδύναμους εχθρούς της Πατρίδας ΚΑΙ της Ορθοδοξίας. ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι που εξεπλάγησαν με την αποκαθήλωση του Σταυρού απο τα Ιερά Άμφιά σας, είναι ΚΑΘΑΡΟΙ Χριστιανοί, δεν έχουν "αρρωστημένους και σκοτεινούς εγκεφάλους, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τον Χριστιανισμό και την Εκκλησία μας," όπως λέτε στην ανακοίνωσή σας. Είναι ΑΥΤΟΙ που με το ΑΙΜΑ τους και το υστέρημά τους συντηρούν την Εκκλησία τους και πληρώνουν δια του δημόσιου κορβανά ΕΣΑΣ και τους ευσεβείς ποιμένες τους. Είναι ΚΑΙ αυτοί "χειμαζόμενοι" ΚΑΙ δυστυχείς όπως και οι ταλαιπωρημένοι πρόσφυγες που επισκεφθήκατε και όπως λέτε λόγω "απλότητας" "ξηλώσατε" τον Σταυρό απ τα άμφιά σας, όμως όταν λειτουργείτε ή όταν βρίσκεσθε σε επαφή με ΑΥΤΟΥΣ τους δυστυχείς Έλληνες είσθε σε ΠΛΗΡΗ "στολισμό" ανυπολογίστου αξίας. Το απλοϊκό - λαϊκό ερώτημα είναι: ΓΙΑΤΙ δύο μετρα και δυο σταθμά Σεβασμιότατε; ΓΙΑΤΙ αυτή η διάκριση; Και ΠΟΣΟ Χριστιανικές είναι αυτές οι ενέργειες;
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

26 Μαρτίου 2016

Δεν μας τα λές καλά κύριε Φίλη !...

Δεν μας τα λες καλά, υπουργέ μου !!!!!
Όχι υπουργέ μου.....Δεν το πας καλά και το ξέρουμε. Κοίτα να το μάθεις και εσύ. Διάβασα το μήνυμά σου για την Εθνική μας Επέτειο και έφριξα. Διευκρίνισέ μου, τι θέλετε εκεί στο Υπουργείο να γιορτάζουμε στις 25 Μαρτίου; Τους εκπαιδευτικούς που διορίζονται σε δυσπρόσιτες περιοχές ;Τον ρόλο των δασκάλων στην σύγχρονη κοινωνία; Τα προβλήματα των καθηγητών στα γυμνάσια και λύκεια της χώρας; Τις κατά καιρούς εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις; Το νέο σχολείο ή το έξυπνο ή το πολυπολιτισμικό; Όλα αυτά μαζί ;Κάποιον άλλον αχταρμά; Τί ακριβώς σηματοδοτεί για σένα υπουργέ μου το νόημα της 25 Μαρτίου και πώς νοηματοδοτείς την...«εθνική μας συλλογικότητα»;
Διάβαζα το μήνυμά σου και περισσότερο μου θύμιζε συνδικαλιστικό μανιφέστο που προσυπογράφουν όλα τα σωματεία και οι επαγγελματικές ενώσεις δασκάλων και καθηγητών, παρά κείμενο που να ενσκήπτει τιμητικά στην ιστορική βαρύτητα της ημέρας και να κλίνει γόνυ ευγνωμοσύνης στους ήρωες της εθνικής μας Παλιγγενεσίας.
Όχι δεν λυπήθηκα, ούτε σε λυπήθηκα...περισσότερο νευρίασα και αγανάκτησα ,θύμωσα και απέρριψα τις θέσεις σου ως σήμα κατατεθέν της ημέρας.
Δεν μπορεί Υπουργός Παιδείας , έχων μνήμη ιστορική και αίσθηση του καθήκοντός του ,σε τέτοιους καιρούς, να απευθύνει ως μήνυμα για την 25 Μαρτίου αυτά τα φληναφήματα. Από το ένα ατόπημα στο άλλο πέφτουν εκεί στο υπουργικό σου γραφείο όσοι παρατρεχάμενοι σε συμβουλεύουν. Το σκεφτήκατε πολύ ρε παιδιά, το κείμενο που εστάλη στη μαθητιώσα νεολαία της χώρας μας; Και συ κοτζάμ υπουργός με .... «βαρύ βιογραφικό» δεν μελέτησες λιγουλάκι ιστορία να μην εκτίθεσαι;
Θέλει θάρρος σήμερα υπουργέ μου, να δηλώνεις ότι είσαι Έλληνας . Θέλει κότσια να μιλάς για ήρωες και συ τους ξέχασες.. για να μην πω ότι δεν τους έμαθες ποτέ.
Σου λέει τίποτα το όνομα Διάκος ή Μπότσαρης, Ανδρούτσος και Παπαφλέσσας; Ξέρεις τι έγινε στα Δερβενάκια και κατά πού πέφτουν; Έχεις ακούσει για το Μεσολόγγι και τις Σουλιώτισσες; Διάβασες άραγε τον Μακρυγιάννη; Και επειδή δηλώνεις και δημοκράτης, αριστερός και προοδευτικός και επειδή κόπτεσαι για δικαιώματα και ατομικές ελευθερίες (και καλά κάνεις ) ρίξε και μια ματιά στα πολιτειακά κείμενα του αγώνα του 1821. Δες εκεί το ύφος και το ήθος των αγωνιστών, πρόσεξε τις αναφορές τους «..για του Χριστού την πίστη την αγία και της Πατρίδος την ελευθερία»
Η «εθνική συλλογικότητα», υπουργέ μου, απαιτεί ιστορική μνήμη και εθνική συνείδηση, αναφορά στο παρελθόν και σεβασμό στην παράδοση του τόπου μας. Με αυτές τις εθνικές αξίες και με παράδειγμα τους Έλληνες που έδωσαν το αίμα τους ,για να μπορείς εσύ τώρα να είσαι υπουργός και εγώ δασκάλα, θα πορευτούμε στα δύσκολα που έρχονται και θα συνεργαστούμε, υπουργέ μου, για το καλό της πατρίδας και για τα νιάτα αυτής. Γράφεις στο μήνυμά σου;
«.... αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της».
Όμως ,υπουργέ μου, για να εκτιμήσει δεόντως το παρελθόν της μια κοινωνία και δη η ελληνική ,πρέπει επακριβώς να το γνωρίζει και όχι να το πετάει στο χρονοντούλαπο της επιβαλλόμενης και οργανωμένης λήθης. Και για να μην χάσει αυτή η κοινωνία την εμπιστοσύνη στο μέλλον της χρειάζεται να ορθοποδεί στο παρόν της.. και αυτό, επιτυγχάνεται μέσα από την ιστορική αυτοσυνειδησία της.
Σε αποχαιρετώ με τα λόγια του Μακρυγιάννη : «Να τους θυμάσαι, Πατρίς, και να τους μακαρίζεις. Γιατί αυτοί σε ΄λεφτέρωσαν»
Μια από τις καθηγήτριες που, όπως γράφεις, « στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί»

24 Μαρτίου 2016

Η 25η Μαρτίου και ο εορτασμός της στο Περού !

Το 1880, κατά τη διάρκεια του πολέμου μεταξύ Περού και Χιλής, συνέβη το εξής: Σε μια αιματηρή επιδρομή των Χιλιανών κατά του χωριού Σαν Αντρές του Περού, οι Χιλιανοί στρατιώτες σκότωναν αδιακρίτως τους κατοίκους του χωριού.
Ανάμεσα σε αυτούς όμως, ήταν και 7 Ελληνες ναυτικοί, οι οποίοι αγάπησαν το Περού από τα ταξίδια τους και είχαν εγκατασταθεί εκεί για να ζήσουν. Κάποιοι από αυτούς είχαν παντρευτεί με Περουβιανές γυναίκες και είχαν δημιουργήσει τις οικογένειές τους. Οταν λοιπόν έγινε η φονική επιδρομή, μαζεύτηκαν όλοι οι Ελληνες σε ένα σπίτι, μαζί με πολλούς Περουβιανούς κατοίκους, κλειδώθηκαν μέσα, ύψωσαν την ελληνική σημαία και περίμεναν με αγωνία.
Και τότε έγινε το θαύμα! Οι Χιλιανοί στρατιώτες που είχαν ξεκληρίσει το χωριό, δεν πείραξαν καθόλου το σπίτι με την ελληνική σημαία!
Οι απόγονοι 6ης, 7ης και τώρα πια 8ης γενιάς αυτών των 7 Ελλήνων ναυτικών, είναι περίπου 650 άτομα και αποτελούν την ελληνική κοινότητα του Σαν Αντρές. Οι περισσότεροι δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ την Ελλάδα. Γιορτάζουν την μέρα που σώθηκαν, αλλά και ελληνικές γιορτές, όπως την 28η Οκτωβρίου και την 25η Μαρτίου με επίσημο τρόπο και στις γιορτές τους ακούγεται πάντα ο ελληνικός Εθνικός Υμνος μαζί με τον Εθνικό Υμνο του Περού.
Ονόματα όπως Komninos, Gikas, Papafavas, Falkonis και Constantinou είναι τα πιο συνηθισμένα στο San Andres. Κάποιοι από αυτούς δεν μοιάζουν σε τίποτα στην όψη με Ελληνες. Οπως η γιαγιά στο βίντεο που ακολουθεί και της παραδίδουν την ελληνική σημαία. Δεν μοιάζει με Ελληνίδα εξωτερικά και μιλάει ισπανικά. Πρατηρήστε πως σφίγγει τη σημαία στην αγκαλιά της λέγοντας: "Μi sangre! mi sangre!" (το αίμα μου! το αίμα μου!)Οι άνθρωποι αυτοί, τα μακρινά αδέρφια μας, μάς γεμίζουν χαρά και υπερηφάνεια.
 http://kleptomnimon.blogspot.gr/2014/05/colonia-griega-de-san-andres.html



http://world.greekreporter.com/2014/05/20/the-amazing-story-of-the-greek-community-of-san-andres-in-peru/

Σημείωση δική μου:
Μπα !...Φασίστες, Εθνικιστές θα είναι...
Ε, καλόπαιδα !;....τι λέτε;
Ι.Β.Ν.

23 Μαρτίου 2016

Η 25η Μαρτίου (από ένα παλιό αναγνωστικό) !...

Η σχολική γιορτή, όπως εορταζόταν πριν λίγες δεκαετίες…
Από μέρες ετοιμάζεται το σχολείο για την εθνική εορτή. Πολλά παιδιά εργάζονται και φτιάχνουν σημαίες. Άλλα ψαλιδίζουν το χαρτόνι και φτιάχνουν γράμματα για τις επιγραφές, άλλα φτιάχνουν στεφάνια.
Ή Τασία θά φτιάσει τό φωτοστέφανο για τήν Παναγία. Αύτόν θά τόν φορέσει ή Θυμιοπούλα.Αύτή θά παραστήσει τήν Παναγία. Είναι το πιό φρόνιμο καί ταπεινό κορίτσι. Όλο το σχολείο την άγαπά.
Παιδιά! ή γιορτή μας πρέπει νά πετύχει λέει ό δάσκαλος. Θά προσκαλέσουμε καί κόσμο. Νά προσέξουμε νά μήν παραλείψουμε τίποτε. Νά μήντροπιαστούμε.
Προτού όμως μοιράσει τίς δουλειές, έξήγησε:
Στίς 25 Μαρτίου γιορτάζουμε διπλή γιορ­τή. Ή μιά είναι ό Εύαγγελισμός τής Θεοτόκου. Είναι ή μέρα πού κατέβηκε ό άγγελος στήν Παρθένο Μαρία καί τής είπε:
«Χαίρε, κεχαριτωμένη Μαρία, ό Κύριος μετά Σού…»Αύτή είναι ή θρησκευτική  μας γιορτή. 
Ή άλλη είναι ή έθνική μας γιορτή. Τήν ήμέρα αύτή, τό 1821, οί πατέρες μας πήραν τά όπλα, γιά νά έλευθερωθούν.
Μέ τί προθυμία όλα τά παιδιά ρίχτηκαν στή δουλειά! Καί πόσο γρήγορα τελείωσαν! Μέσα σέ λίγες μέρες όλα ήταν έτοιμα. 
Έτοιμες καί οί μεγάλες έπιγραφές!
25 ΜΑΡΤΙΟΥ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΧΑΙΡΕ, ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑ
Τ’ άγόρια στόλισαν τήν αίθουσα μέ τίς Εικόνες των ήρώων τού 21. 
Είχαν καί έπιγραφές μέ γράμματα, πού έγραφαν:
ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ
Τήν άλλη μέρα, πού ήταν τού Εύαγγελισμοϋ, όλο το σχολείο πήγε στήν έκκλησία. Ή σημαία έμπρός κυματίζει. Τά παιδιά περπατούν τραγουδώντας:
«Όλη δόξα, όλη χάρη, άγια μέρα ξημερώνει…»
Τά τραγούδια άκούονται σέ όλο τό χωριό. Τελείωναν τό ένα, άρχιζαν τό άλλο:
«Ζωστείτε τ’ άρματα, παιδιά…»
Τά μάτια τού κόσμου είναι καρφωμένα πάνω στή σημαία καί στά παιδιά πού τραγου­δούν.
Να, τώρα έφτασαν στην εκκλησία!
Στη δοξολογία που έγινε, ένας ιεροκήρυκας έβγαλε λόγο. Είπε για την ελληνική επανάσταση, για τους ήρωες, τα είπε όλα. Τι ωραία που μίλησε! 
Τα παιδιά τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο:
“Σε γνωρίζω από την κόψη…”
Μετά την δοξολογία, όλοι πήγαν στο σχολείο. Ήρθαν να παρακολουθήσουν την σχολική γιορτή.Η αίθουσα, όπως ήταν στολισμένη με τους ήρωες, τους μάγεψε όλους.
Η επιτυχία που είχαν τα παιδιά στα ποιήματα και στα τραγούδια δεν λέγεται. Όλοι χειροκροτούσαν με την καρδιά τους.
-Τέτοια γιορτή ας μην τελείωνε ποτέ, είπαν οι περισσότεροι την ώρα που έφευγαν. Μπράβο στο δάσκαλο και στα παιδιά, που μας χάρισαν μια τέτοια ωραία γιορτή !

Βασιλ.Οικονομίδη
Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων
Αθήνα 1979
Σημείωση δική μου:
Όπως ακριβώς και στο δικό μου το Σχολείο, στο Κακοτάρι Ηλείας , επί Στασινού Πεντέα, ώρα του καλή !
...Τώρα ,άλλοι καλογέροι κι άλλα καμπιλάφια...Ασε που κάποιοι βγάζουν "καντήλες" στο άκουσμα Εθνικών και Θρησκευτικών εορτών..
o tempora o mores...που θα έλεγε και ο Κικέρωνας (στην ομιλία του για τον Κατιλίνα !...)
Ι.Β.Ν.

22 Μαρτίου 2016

Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ.Φίλη...

Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ.Φίλη
Θωμάς Αναστασιάδης
συνταξιούχος – Θεσσαλονίκη
Προς τον Υπουργό
του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
της Ελληνικής Δημοκρατίας
κύριε Φίλη
Όταν έγινες Υπουργός, ορκίσθηκες, σαν (ως) κρατικός λειτουργός, να τηρείς το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους. Σ’ αυτό το Σύνταγμα, συμπεριλαμβάνεται η «ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής ταυτότητας των Ελλήνων». Και αυτή η ταυτότητα των ψηφοφόρων σου είναι "Χριστιανοί Ορθόδοξοι". Άρα η παιδεία είναι εθνική υπόθεση και αφορά όλους τους Έλληνες.
Λοιπόν κ.Φίλη, τι τις θες τις αλλαγές στο μάθημα των ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ; Πίτα που δεν θα φας τι σ’ ενδιαφέρει κι αν καεί; Αφήστε τις παλαιοκομματικές απόψεις, και την εγωπάθειά σας, που είναι κατώτερη των περιστάσεων και δέστε την ελληνική κοινωνία. Εδώ η Ελλάδα καίγεται, ο λαός, ταλανίζεται, καταστρέφεται κι συ ασχολείσαι με το μάθημα των ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ; Δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις;
Δεν βλέπεις τους πάτρωνές σου, με τα αριστερά σύνδρομα, που κυνήγησαν την Εκκλησία, ως τάχα το όπιον του λαού, στην Ρωσία, και αλλού, για δεκαετίες ολόκληρες; Τι κατάλαβαν; Είδαμε τα καζάντια τους.
Γκρεμίστηκαν σαν χάρτινος πύργος. Σήμερα εκεί υπάρχει αγαστή συνεργασία εκκλησίας και κράτους, έχουν βάλει παπάδες-καθηγητές να διδάσκουν θρησκευτικά στα Ρωσσόπουλα, και ο Χριστιανισμός ανθεί και θάλλει, όπως άλλωστε και σε όλη την οικουμένη, καθ’ όσον η Εκκλησία είναι Θεοϊδρυτη. Και όχι ανθρώπινο κατασκεύασμα.
Μάλιστα κ.Φίλη. Αυτή είναι η αλήθεια. Εσύ δεν τα ξέρεις αυτά; Δεν ακούς, δεν διαβάζεις; Οι συμβουλάτoρές σου δεν σε ενημερώνουν; Δεν γνωρίζεις το άρθρο 120 του Συντάγματος που λέει ότι: …O σεβασμός του Συντάγματος και των νόμων που συμφωνούν με αυτό…. αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων;
Από την μιά θέλετε στην κυβέρνησή σας ισλαμικές σπουδές στην Ελλάδα και από την άλλη δεν αφήνετε Αρχιερείς να μπουν σε ΕΛΛΗΝΙΚΑ σχολεία, να μεταφέρουν τον λόγο της Εκκλησίας, το μήνυμα της αγάπης στα παιδιά και τα εγγόνια μας. Ο πανεπιστήμoνας Μητροπολίτης Μεσογαίας κ.Νικόλαος, που δεν του επιτρέψατε να μιλήσει σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, είναι προσωπικότητα με κύρος και παγκοσμίως αναγνωρισμένη. Με τα καμώματά σας εναντίον του, γελάει σε βάρος σας και το παρδαλό κατσίκι στην Ρωσία, όπου τα ΜΜΕ έδωσαν και πρόβαλλαν την είδηση με διάφορους πηχυαίους τίτλους, όπως ο ταπεινωτικός για την Ελλάδα:
"Οι αρχές πνίγονται στο μίσος τους για την Εκκλησία" (*)
Λοιπόν κ.Φίλη, αν αγαπάς την Ελλάδα έχεις καιρό να μεταλλάξεις, όχι τις αρχές σου βέβαια, αλλά τα σχέδια και τις αποφάσεις σου για την παιδεία, ώστε να σε θυμούνται οι επερχόμενες γενεές με καλή μνήμη και όχι να σε φτύνουν όπου σε συναντούν.
Με τιμή
Θωμάς Αναστασιάδης
συνταξιούχος – Θεσσαλονίκη
ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: σε όλα τα ΜΜΕ
(*) 
 1] www.Pravoslavie.ru
Πηγή: ΑΚΤΙΝΕΣ

21 Μαρτίου 2016

Όμιλος Κυριών Φίλων των Προσφύγων...

Πριν αρκετά χρόνια υπήρχε η "μόδα" να δημιουργούνται από διάφορες εύπορες κυρίες, όμιλοι και σωματεία "φίλων" της αστυνομίας, της πυροσβεστικής, αλλά και των φτωχών της τάδε ενορίας, των απόρων κορασίδων και πάει λέγοντας. Μαζευόντουσαν, λοιπόν, οι εύπορες κυρίες, μιά-δυό φορές την εβδομάδα, σε κάποιο πολυτελές ξενοδοχείο, την Μεγάλη Βρετανία, το πάλαι ποτέ κραταιό King George ή στην Αθηναϊκή λέσχη, έπιναν τέϊον με βουτήματα παίζοντας κουμ-καν και τελείωναν την μέρα τους στα πολυτελή εστιατόρια των ξενοδοχείων όπου μεταξύ κάποιας συναγρίδας ή ενός μπον φιλέ, που συνοδεύονταν από το κατάλληλο ακριβό γαλλικό κρασί, έκαναν κοινωνικές αναδιφήσεις για την φτώχεια και τα άλλα προβλήματα που απασχολούσαν τις κοινωνικές ομάδες των οποίων είχαν αυτοπροσδιοριστεί ως "φίλες". Σήμερα ο ευρωπαϊκός-δυτικός πολιτισμός έχει εξελιχθεί, έχει "προοδεύσει" και διάφορες πλούσιες κυρίες που ο ΟΗΕ έχι ονομάσει "πρέσβειρες καλής θελήσεως" περιοδεύουν ανά την υφήλιο προκειμένου να "δούν από κοντά" και να "συμπαρασταθούν" στους φτωχούς και κατατρεγμένους του πλανήτη μας.
Έτσι λοιπόν η Αντζελίνα Ζολί, που στο σπίτι της ή καλύτερα στο παλάτι της έχει από μια νταντά για το κάθε παιδί της, έφθασε στην Ελλάδα με το ιδιωτικό αεροπλάνο της, επισκέφθηκε τους καταυλισμούς των προσφύγων, χάϊδεψε το μάγουλο ενός προσφυγόπουλου, είδε από κοντά τα προβλήματα, κατανόησε τις ανάγκες των χειμαζομένων προσφύγων, μπήκε στο αεροπλάνο της και έφυγε για το Λονδίνο.
Σκέφτομαι λοιπόν ότι θα ήταν επιβεβλημένο να προταθεί για όσκαρ πρώτου ρόλου υποκρισίας (και όχι υποκριτικής) η κυρία Αντζελίνα Ζολί, ενώ ο ΟΗΕ και τα ΜΜΕ, εγχώρια και αλλοδαπά, δικαιούνται επαξίως να μοιραστούν το όσκαρ σκηνοθεσίας στην παράσταση της "πονόψυχης" ηθοποιού. Αλλά ίσως θα ήταν επίσης χρήσιμο να συσταθεί εδώ στην Ελλάδα, κατά τα πρότυπα του παρελθόντος ένα σωματείο με την ονομασία "Όμιλος Κυριών Φίλων της Αντζελίνας Ζολί, Φίλης των Προσφύγων"...
Τςςς
Απο τη φιλική σελίδα:

20 Μαρτίου 2016

Ορχιδέες της Κάπελης και της Ηλείας ( Απο τον Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο)


Κάπελη (Ηλεία) 16/04/2010 Kapeli (Ilia)
photo (c) K. Yiannopoulos Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος
Φολόη (Ηλεία) 14/04/2010 Foloi (Ilia)

hoto (c) K. Yiannopoulos Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος

Μουριά (Ηλεία) 17/04/2010 Mouria (Ilia)

photo (c) K. Yiannopoulos Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος

Κυριακή, 18 Απριλίου 2010
Καράτουλα (Ηλεία) 10_04_2010 Karatoula (Ilia)
photo (c) K. Yiannopoulos Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος
Ηλεία - ilia

Απρίλιος 2008 April

photo (c) K. Giannopoulos Κ. Γιαννόπουλος
Πηγή

19 Μαρτίου 2016

Από το κεφαλόβρυσο του Κακοταρίου μέχρι του Καρπέτα...με καγιάκ !

Τρίτο μέρος του αφιερώματός μας στα υπό κατάρτιση Σχέδια Διαχείρισης Υδάτων, για τα οποία όπως έχουμε αναφέρει στο πρώτο και το δεύτερο μέρος, έχει ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες δημόσια διαβούλευση. Είπαμε ήδη για το νόημα που έχουν αυτά τα σχέδια, ως εργαλείο στην χάραξη πολιτικής (αειφόρου ελπίζω) ανάπτυξης. 
Όπως σε όλες τις μελέτες, τόσο τα δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή, όσο και οι παραδοχές που θα γίνουν από τους μελετητές, εξαρτώνται κατά πολύ από την κατεύθυνση που δίνεται από την γενικότερη πολιτική ανάπτυξης και το πόσο ψηλά στην ατζέντα βρίσκεται το θέμα προστασία του περιβάλλοντος. 
Θα μου πείτε πως κανονικά θα έπρεπε να γίνει πιστή εφαρμογή της Οδηγίας - Πλαίσιο για τα Νερά, όμως η ίδια η Οδηγία επιτρέπει κάποια ελαστικότητα στην εφαρμογή της. Βέβαια το λάστιχο αν το τεντώσεις πολύ, μπορεί και να σου σπάσει στα μούτρα, οπότε ας δούμε κάποια χαρακτηριστικά των υπό διαμόρφωση Σχεδίων Διαχείρισης Υδάτων της Πελοποννήσου. 
Θυμάστε πως στα ΣΔΥ που συντάχθηκαν για την Δυτική Στερεά Ελλάδα, την Ήπειρο και την Θεσσαλία, οι μελετητές, παρά το νομοθετικό κενό στον χαρακτηρισμό των Υδάτων Αναψυχής, πέραν των ακτών κολύμβησης για τα οποία έχει προβλέψει ο Έλληνας νομοθέτης, περιέλαβαν στην μελέτη αυτή, και αρκετά πλεύσιμα ποτάμια, αλλά και λίμνες. 
Τα ποτάμια του ΥΔ Βόρειας Πελοποννήσου 
Οι κύριες δραστηριότητες αναψυχής εσωτερικών υδάτων που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα, όπως πολύ σωστά περιγραφόταν στην μελέτη, είναι: 
το Rafting, 
το Θαλάσσιο Σκι (σε λίμνη), 
το Κανόε - Καγιάκ (ποταμού και λίμνης), 
το Ψάρεμα σε λίμνη ή ποτάμι, 
η Πεζοπορία σε ποτάμι (river trekking) και 
η Διάσχιση φαραγγιών (Canyoning). 
Στις μελέτες όμως της Πελοποννήσου, κανένας από τους δεκάδες ποταμούς των τριών υδατικών διαμερισμάτων της Πελοποννήσου, δεν χαρακτηρίζονται ως Ύδατα Αναψυχής. Γιατί άραγε αυτή η διαφορά αντίληψης; 
Τα υδατικά διαμερίσματα της Πελοποννήσου είναι τρία: Το Βόρειο, το Δυτικό και το Ανατολικό. Στο Προσχέδιο Διαχείρισης Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου - Μητρώο Προστατευομένων Περιοχών - σελίδα 2-2, του Μητρώου Προστατευομένων Περιοχών, αναφέρεται πως στις παραδοχές που υιοθετούνται για την σύνταξη του Μητρώου Προστατευομένων Περιοχών, πως στα "Ύδατα Αναψυχής" περιλαμβάνονται μόνο οι περιοχές που έχουν χαρακτηρισθεί ως "Ύδατα Κολύμβησης" σύμφωνα με την οδηγία 76/160/ΕΟΚ", ενώ στο κεφ.3.4 (σελ 3-3) αναγράφεται πως: "Στο Μητρώο δεν εντάχθηκαν οι περιοχές / Υδατικά Συστήματα στα οποία αναπτύσσονται δραστηριότητες αναψυχής (rafting, πεζοπορία σε ποτάμια, διάσχιση φαραγγιών, κλπ) αφού δεν έχουν χαρακτηρισθεί σαν ύδατα αναψυχής, μέσω αδειοδότησης, σύμφωνα με την ΚΥΑ 43504/5-12-20005" 
Θέλω να παρατηρήσω εδώ, πως η ΚΥΑ 43504/5‐12‐2005, αναφέρεται στις άδειες που πρέπει να εκδώσουν οι επιχειρήσεις, φορείς, κ.α. που θέλουν να κάνουν χρήση των υδάτων και θα έχουν εγκαταστάσεις στην περιοχή. Στην ίδια μελέτη όμως, στο κεφ.5, γίνεται αναφορά σε δράσεις αθλητικές και αναψυχής που γίνονται σε περιοχές εκτός χαρακτηρισμού, όπως ο κωπηλατικός γύρος και οι επιδείξεις flatwater canoe kayak της ομοσπονδίας, στη λίμνη Δόξας Φενεού (σελ.5-5). Επίσης, στο Προσχέδιο Διαχείρισης Υδατικού Διαμερίσματος Δυτικής Πελοποννήσου - Μητρώο Προστατευομένων Περιοχών στο κεφ.5.4 αναφέρεται πως καταβάσεις καγιάκ γίνονται τόσο στον ποταμό Λούσιο - Αλφειό, όσο και στον Λάδωνα. Στην λίμνη μάλιστα του Λάδωνα γίνονται επιπλέον δραστηριότητες αναψυχής) Και στις δυο αυτές περιοχές, υπάρχουν και οργανωμένες εγκαταστάσεις, εταιρειών εναλλακτικού τουρισμού. Πως επομένως, ενώ γνωρίζουν οι μελετητές για τις οργανωμένες αυτές δραστηριότητες, προσφεύγουν στην ΚΥΑ 43504/2005; 
Ακόμα κι έτσι όμως, η συγκεκριμένη ΚΥΑ δεν αφορά τη χρήση του ποταμού από ερασιτέχνες, οι οποίοι μπορεί να επισκέπτονται για αναψυχή το ποτάμι χωρίς άδεια. Σε καμμία περίπτωση επίσης δεν σημαίνει πως επειδή σε ένα ποτάμι δεν έχει ζητηθεί η έκδοση άδειας, αυτό το ποτάμι δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως περιοχή υδάτων αναψυχής, κατά τη σύνταξη του Σχεδίου Διαχείρισης. Σε ποιά ποτάμια αναφερόμαστε; 
Τα ποτάμια στα οποία γίνονται καταβάσεις καγιάκ - ράφτιγκ στην Πελοπόννησο, είναι: 
Ποταμοί Λούσιος - Αλφειός: Κλασσικές διαδρομές καγιάκ στο Λούσιο, ξεκινούν από την Αρχαία Γόρτυνα και καταλήγουν στη γέφυρα του Ατσίχολου, αλλά μπορούν να συνεχιστούν και πιο κάτω, όπου ο Λούσιος συμβάλει με τον Αλφειό και η διαδρομή φτάνει μέχρι το γεφύρι του Κούκου, αλλά και το Μάτεσι. Οι δυο τελευταίες διαδρομές είναι φημισμένες και για τις καταβάσεις με βάρκες (rafting). Στο Λούσιο, πάνω απ' την Αρχαία Γόρτυνα υπάρχει το φαράγγι των μοναστηριών, όπου γίνεται river trekking. 
Καγιάκ στον Άνω Λούσιο 
Ποταμός Ερύμανθος: Εξαιρετική η διαδρομή καγιάκ ή και ραφτιγκ από Τριπόταμα μέχρι Βιδιάκι, αλλά και πιο κάτω, μέχρι την Ελαία. Από τα πιο εντυπωσιακά, άγριας ομορφιάς ποτάμια της Ελλάδος. 
Καγιάκ στον Ερύμανθο
Ποταμός Σελινούντας: Ο Σελινούντας χαράσει μια άγριας ομορφιάς πορεία, ανάμεσα στα βουνά Μπάρμπας και Κλωκός, προστατευόμενη περιοχή του Δικτύου Φύση (Natura 2000). Η διαδρομή καγιάκ ξεκινά απ' τη Μονή Μακελαριάς και τερματίζει μετά το φαράγγι, στο ύψος του χωριού Άνω Μαυρίκι. Το καλοκαίρι, το ποτάμι διασχίζεται και με τα πόδια. 
Καγιάκ στο Σελινούντα 
Ποταμός Λάδωνας: Γνωστός για τις καταβάσεις με βάρκες rafting, από τη Δάφνη, αλλά και για κανό στη λίμνη του. 
Rafting στο Λάδωνα. Φωτο: Σπ. Παναγόπουλος
Καγιάκ στον Μηλάονα
Ποταμός Μηλάονας: Ξεκινώντας απ' το στενό φαράγγι κάτω από τη μονή Κερνίτσης, ο Μηλάονας φιλοξενεί μια εντυπωσιακή διαδρομή καγιάκ, μέχρι το χωριό Καμένιτσα. 
Ποταμός Πηνειός: Ο Ηλειακός Πηνειός - όπως ονομάζεται για να διακρίνεται απ' τον πολύ μεγαλύτερο συνονόματό του της Θεσσαλίας - διαπλέεται με καγιάκ, από το χωριό Κακοτάρι, μέχρι τα Καρπέτα. 
Καγιάκ στον Ηλειακό Πηνειό 
Για τα παραπάνω ποτάμια, πέρα από τη μάχη της αναγνώρισής τους ως Ύδατα Αναψυχής, πρέπει να δώσουμε και τον αγώνα επιβίωσής τους από την (υδρο)ηλεκτρική καρέκλα. Ο Ερύμανθος απειλείται άμεσα από την κατασκευή δύο μικρών υδροηλεκτρικών έργων. Οι εργασίες για την κατασκευή του πρώτου από αυτά, διεκόπησαν πριν μερικά χρόνια από το Συμβούλιο της Επικρατείας, χωρίς αυτό να εμποδίσει την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας να εκδόσει δύο νέες άδειες για υδροηλεκτρικά. Διαβάστε τι έχουμε γράψει σχετικά εδώ. Το ίδιο και ο Σελινούντας, με τρία υδροηλεκτρικά στη φάση αδειοδότησης και ένα (στο κυρίως φαράγγι) υπό εξέταση, αλλά και ο Πηνειός, με ένα υδροηλεκτρικό, στο Κακοτάρι, να έχει ήδη πάρει άδεια παραγωγής. Στο Λούσιο, οι αγώνες που έχουν δώσει κατά καιρούς οι τοπικές οργανώσεις, έχουν απομακρύνει τις όποιες προτάσεις για υδροηλεκτρικά στον Αλφειό. Βέβαια, ο Λούσιος ακόμα απειλείται, στο περιπατητικό φαράγγι των μοναστηριών. 

Υδροηλεκτρικές απειλές 
Μπορεί τα παραπάνω ποτάμια να μην χαρακτηρίζονται απ' τους μελετητές ως "Ύδατα Αναψυχής", αλλά για εμάς που τα γνωρίζουμε καλύτερα - αλήθεια, πως χαρακτηρίζεις κάτι χωρίς καν να το έχεις δει; - αναμφίβολα είναι! 
Τον ίδιο χαρακτηρισμό δικαιούνται και άλλα ποτάμια της Πελοποννήσου, όπως η Νέδα, ή ο Βουραϊκός, που είναι πασίγνωστα για τις διασχίσεις τους, αλλά κι οι λίμνες και τα φαράγγια άλλων ποταμών που δέχονται άλλου είδους επισκέψεις αναψυχής (river trekking, canyoning,fly fishing, κλπ). Ελπίζω και εύχομαι να γίνει σχολιασμός και γι αυτά, από φίλους με περισσότερες γνώσεις στο χώρο, ώστε να ληφθούν και αυτά υπόψη στη χάραξη πολιτικής υδάτων και να προστατευθούν. 
River Trekking στη Νέδα 
Η Ελλάδα θεωρείται στη πανευρωπαϊκή κοινότητα των ποταμών, σαν ένας παράδεισος και γι αυτό κάθε άνοιξη, που τα νερά τρέχουν σ όλα τα ποτάμια, την επισκέπτονται ομάδες καγιάκερς από πολλές χώρες: Γερμανία, Ιταλία, Αυστρία, Τσεχία, Σλοβενία, κ.α. Είναι προς το συμφέρον μας να κρατήσουμε τα ποτάμια μας ζωντανά και ακόμη περισσότερο, να τα στηρίξουμε ώστε να διευκολύνουμε αυτόν τον ορεινό τουρισμό που τόσο έχουν ανάγκη οι τοπικές κοινωνίες. Και ας μην ξεχνάμε... όσο ένα ποτάμι δέχεται επισκέψεις από ανθρώπους που αγαπούν τη φύση, αυτό το ποτάμι δεν κινδυνεύει να χαθεί. Και το πρώτο βήμα για να τα προστατεύσουμε είναι να τα αναγνωρίσουμε ως «Υδατα Αναψυχής» 
Tags: 

7 Μαρτίου 2016

Απο το κεφαλόβρυσο το Κακοταρέϊκο....Martin Leake

Φωτογραφία: Ντινόπουλος Ιωάννης

CHAP. XVII.] TO DHIVRI.
..beyond the monastery we have Kakotari, on our left at the foot of the mountain, just at the entrance of the glen.
Halfway from Kakotari to Aio Vlasi is Ghermotzani ; the waters in its neighbourhood flow to the Erimanthus. The trees now become smaller and more thinly planted. At 11.23 we are at the bottom of a deep hollow, along which flows a rivulet, one of the many which hasten from tliesehills to add their contributions to the Ladon. All the waters, to the eastward of the gorge of the Peneius, flow to the Ladon,which takes a great sweep before it comes down upon Kulogli, "c. At 11.40 we halt five minutes at Katjaru*, a place where are the remains of some ruined houses in a hollow of one of the tributary rivulets of the Ladon.
The road now ascends gradually, passing over the roots of Mount Astra, where are numerous sources of water, particularly a very copious one called Kalimani  ; it is the reputed source of the Ladon ; here formerly stood a khan.


...Εδεκεί στη μεγάλη κλειστή στροφή πάνω από τον παλιό μας μύλο -του αείμνηστου παππού (μας) -του Νικολάκη του Γιαννόπουλου-, ένας χορταριασμένος δρόμος οδηγεί προς τα Ντινέϊκα. Είναι αυτός που χρησιμοποιούσανε οι Ντιναίοι για το Μύλο και τα Ντινόπλα για το σχολείο του Κακοταρίου ,όταν το ποτάμι στα "Δέντρα" ήταν αδιάβατο. Αυτός συνέχιζε μετά του Λειβαδιού το ρέμα, στου Μαστοροδημήτρη τα χωράφια, στου Αρνιακού, στην Παλιοφυτειά, στου Στάθη το καταράχι κι έφτανε στο συνοικισμό. Λίγο πρίν, ομως, απο του Λειβαδιού το ρέμα έστριβε ένας άλλος δρόμος δεξιά, χωριζότανε δηλαδή, ανέβαινε για λίγο παράλληλα με το ρέμα, έφτανε στη "Παναϊτσα",οπου συναντούσε κάθετα το Δερβινέϊκο δρόμο,-αυτόν που συνέδεε και τα Ντινέϊκα με το Πανόπουλου- και συνέχιζε κάτω απο την "Πλάκα", του μακαρίτη του Λυσσαίου τα γραίκια ως του Αλεξάκη. Έστριβε για λίγο αριστερά στο δημόσιο αμαξωτό δρόμο προς τη Δίβρη, πέρναγε από τα Ζαχαρέϊκα και κατέβαινε στο κεφαλόβρυσο του Κατσαρού.
Αυτή τη διαδρομή ακολούθησε και ο λοχαγός και κατάσκοπος Martin Leake πηγαίνοντας προς τη Δίβρη το 1806. Μάλιστα λέει ότι έκανε 17 λεπτά ,καβάλα στ΄ άλογα με τη συνοδεία του,από το ένα κεφαλόβρυσο-το Κακοταρέϊκο- ως το άλλο κεφαλόβρυσο του Κατσαρού...

Ι.Ντινόπουλος

6 Μαρτίου 2016

Ζητείται ελπίς ! ! ! Και από τον Αντιστράτηγο (ε.α) Νίκο Ταμουρίδη (εκτός απο τον Σαμαράκη...)

Ζητείται ελπίς!
Νέα αλλεπάλληλα επεισόδια του ελληνικού δράματος μας κρατούν σε εθνική αγωνία. ''Το ΝΑΤΟ στο Αιγαίο'', ''Ασφαλιστικό Ν/Σ'', ''Μπλόκα Αγροτών'', ''Έξοδος από τη Σένγκεν'', ''Hot Spots'', ''Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης''! Κι όλα αυτά, με φόντο τα συντρίμμια του εθνικού οικοδομήματος. Η σημερινή κυβέρνηση, στερουμένη ίχνους εθνικής στρατηγικής και με πολλαπλή δόση υπόπτου ερασιτεχνισμού, αδιαφορεί για την οικονομική και κοινωνική καταστροφή, συνεχίζει τη διεθνή απομόνωση της χώρας και αδυνατεί να αντιδράσει, μετατρέποντας τη χώρα σε ένα απέραντο στρατόπεδο αλλοεθνών και μουσουλμάνων προσφύγων και μεταναστών.
Τα λοιπά κόμματα στην πολιτική γεωγραφία της χώρας, ένας σωρός ερειπίων. Απλοί όγκοι άμορφοι, ασχημάτιστοι, άνευ συνειδήσεως, άνευ καθαρής ιδεολογίας, άνευ παλμών, άνευ ζωής. 
Ο κονιορτός της πολιτικής διαμάχης πυκνός. Τα πολιτικά πάθη κατατίθενται καθημερινά σε μια πολιτική παλαίστρα, η οποία συντρίβει, ατιμάζει και δολοφονεί την ανθρώπινη προσωπικότητα.
Το Σύνταγμα καταπατείται σχεδόν καθημερινά. Εντός του κοινοβουλίου, το εθνικό βήμα, το απόρθητο αυτό άσυλο της ελευθερίας του λόγου, κατάντησε άσυλο υβριστών της δημοκρατίας.
Που, εδώ, εν Αθήναις, εντός των τειχών του ιερού πτολιέθρου, όπου κάποτε βασίλεψε η Βουλή του Αρείου Πάγου και η Βουλή των Πεντακοσίων και το βήμα της Πνύκας.
Ο ''εμφύλιος'', προσφιλές παιχνίδι των Ελλήνων, συνεχίζεται. Σε αυτόν η Ελλάδα οφείλει διαχρονικά την εξάντληση, τον κομματισμό, τη διαφθορά, την πτώχευση, την αποτύφλωση, την εκμηδένιση της ηθικής της δύναμης.
Οι ξένοι, σύγχρονοι βάρβαροι, μας λοιδορούν! Μας κρατούν βαριά ασθενείς, με ενδύματα παλιά, κατακλιμένους στην ίδια σκουριασμένη κλίνη και στον ίδιο μουχλιασμένο χώρο, ο οποίος μολύνεται όλο και περισσότερο! Η Ελλάδα όμως δεν μπορεί να μείνει άλλο κλινήρης και σε αρρωστημένο περιβάλλον. Θέλει δωμάτιο νέο, ενδύματα καινούργια, αέρα καθαρό.
Μέσα σε αυτή τη θλιβερή συγκυρία, μέσα σε αυτό το τραγικό πλαίσιο, ζητείται ελπίς! Μέσα στο έλεος αυτού του καταστροφικού κατακλυσμού, ο Ελληνικός λαός, ως Νώε, είναι καταδικασμένος αυτός ο ίδιος να κατασκευάσει την κιβωτό του! Ζητούνται λοιπόν άξιοι Έλληνες που θα γαλβανίσουν τα πνεύματα των νεοελλήνων, τα αλλοτριωμένα από την τεχνητή ευημερία των δανεικών πακέτων και τα παραλυμένα από τον φόβο των σύγχρονων γκαιμπελίσκων. Παρά το γεγονός ότι οι οιωνοί δεν προαναγγέλλουν αισιοδοξία, ζητούνται Έκτωρες να τους αψηφήσουν και να πούνε: Πάμε μπροστά! Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί πάτρης! 
Πως όμως θα γίνει αυτή κίνηση σωτηρίας, όταν κάθε αγνή προσπάθεια συντρίβεται στον σκόπελο του ισχύοντος πολιτικού συστήματος; Η απάντηση μια και μοναδική. Με την ένωση, με την σύμπραξη όλων των υγιών ελληνικών δυνάμεων! Υγιείς δεξιοί, αγνοί σοσιαλιστές, ιδεολόγοι κεντρώοι, σώφρονες αριστεροί, όλοι αυτοί, έξω από τα χαρακώματα της εξυπηρέτησης κομματικών και ατομικών συμφερόντων, να δουλέψουν μαζί για να στεριώσουν αυτό το οικοδόμημα που επικίνδυνα κλυδωνίζεται και παραπαίει, να παλινορθώσουν την Πατρίδα! 
Είναι αδήριτη, όσο ποτέ λοιπόν, η ανάγκη δημιουργίας ενός Ενωτικού Πολιτικού Φορέα, έτσι ώστε να μην επιτραπεί να εξελιχθεί το ελληνικό δράμα σε εθνική τραγωδία. Αν αυτό καρποφορήσει, ο τόπος δεν έχει παρά να μακαρίσει εαυτόν και να δρέψει τους καρπούς. Αλλιώς ας ετοιμαστεί η Ελλάς να θρηνήσει το μέλλον της...

Αντιστράτηγος (ε.α) Νίκος Ταμουρίδης 
Επίτιμος Α' Υπαρχηγός ΓΕΣ

Σημείωση δική μου:
Και εκείνη η "ελπίδα" του πρωθυπουργού, Στρατηγέ μου, με την οποία πήρε τις εκλογές, τι έγινε; 
Σε παρακαλώ, Στρατηγέ μου,διάβασε αυτό εδώ

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι !
Ι.Β.Ν.

Η απάντηση του Μεσογαίας στην απαγόρευση Φίλη !

Η απάντηση του Μεσογαίας στην απαγόρευση Φίλη
«Δεν είναι δυνατόν αυτοί που υποστηρίζουν μία παιδεία χωρίς αριστεία να μην ονειρεύονται και μία παιδεία δίχως ελευθερία και μία κοινωνία δίχως δημοκρατία;
Και δεν εννοώ ως ελευθερία το δικαίωμα ενός Μητροπολίτη να μιλάει στα σχολεία,αλλά το δικαίωμα των παιδιών να ζητούνε λόγο και από την Εκκλησία.Τελικά, φαίνεται ότι αυτοί που προπαγάνδισαν τον αντιρατσιστικό νόμο,πνίγονται μέσα στον ρατσισμό του αντιεκκλησιαστικού τους πάθους.
Για λίγο όμως ακόμη...»


Χωρίς κανένα σχόλιο !

4 Μαρτίου 2016

Το Hot spot της αλήθειας. Τόσο πολύ φοβούνται λοιπόν οι κρατούντες; - (Διαβάστε το παρακαλώ !)

Το Hot spot της αλήθειας .Τόσο πολύ φοβούνται λοιπόν οι κρατούντες;
Χαρά-Ανδριάνα Λιαναντωνάκη
Τι φοβούνται; Μα, την αλήθεια! Υπάρχει πιο hot hotspot απ’ αυτήν;
Τί άλλο δηλαδή υποπτεύεται ο υπουργός Παιδείας, ότι λένε οι ιεράρχες της Εκκλησίας μας στους μαθητές των σχολείων, όταν τα επισκέπτονται, παρά την αλήθεια του Ευαγγελίου; Μήπως φοβάται …. επανάσταση, αν κάποιοι κληρικοί μιλήσουν στα παιδιά για την Ανάσταση, γι αυτό θέλει να τους αποβάλλει από τις τάξεις; 
«Γνωρίστε την αλήθεια και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει», είπε ο Χριστός. Γι’ αυτό κάποιοι ιθύνοντες φοβούνται, κολασμένα μάλιστα; η τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τὸν φόβον, ὅτι ὁ φόβος κόλασιν ἔχει…(Α’ Ιωάν. 4,18)
Το μήνυμα της Εκκλησίας είναι ξεκάθαρο, όντως επαναστατικό στο φώς του Ευαγγελίου. Διότι λέει όλη την αλήθεια για τη ζωή μας και η αλήθεια, όπως λέει ο λαός «πονάει».
Προς τι οι… ανακρίσεις του Υπουργείου Παιδείας αυτές τις ημέρες, με ερωτηματολόγια προς τους διευθυντές όλων των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιφέρειας Νέας Ιωνίας, με αφορμή τις επισκέψεις του οικείου μητροπολίτη κ. Γαβριήλ σε σχολεία της περιφέρειάς του; Στόχος ήταν να εξιχνιαστεί αν ο μητροπολίτης μίλησε μέσα ή έξω από σχολικές αίθουσες, σε ώρα μαθήματος ή εκτός... Το θέμα απασχόλησε και τη διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας χθες 1η Μαρτίου, πρώτη ημέρα των εργασιών της.
Ο κ. Φίλης διευκρίνισε ότι «εξωσχολικοί παράγοντες» επιτρέπονται σε εκδηλώσεις στο χώρο του σχολείου, αλλά όχι στο μάθημα, για να μη μετατραπεί το σχολείο σε «θέατρο αντιπαραθέσεων και κηρυγμάτων» …
Οι δηλώσεις αυτές του υπουργού είναι προκλητικές και ανιστόρητες. Αν στόχος του είναι, όπως δήλωσε, «το ανοιχτό, δημοκρατικό σχολείο», καλείται εδώ και τώρα να σεβαστεί την μακραίωνη ελληνική ιστορική ταυτότητά του, μπολιασμένη καθώς είναι με την Ορθόδοξη Παιδεία και Παράδοση. Αυτή η Παιδεία του Γένους κράτησε τα σχολειά ως ένα ανοιχτό πεδίο ιστορικών ζυμώσεων και συνθέσεων που καλλιέργησε το Ελληνικό πνεύμα, τον Ελληνικό Πολιτισμό.
«Λυπούμαι που εν έτει 2016, στην πατρίδα μας, οι κληρικοί, θεωρούνται απόβλητοι στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση. Λυπούμαι γιατί κάποιοι συνειδητά παραβλέπουν την τεράστια προσφορά της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο έθνος μας, στη διάρκεια της ιστορικής του πορείας, αλλά και το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι», δήλωσε ευθαρσώς ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ
Δείχνει να φοβάται την ιστορική μνήμη ο μετά χαρτοφυλακίου πλήν άνευ πτυχίου υπουργός (α)Παιδείας και (α) Θρησκευμάτων, αλλιώς δεν εξηγείται ότι απαγόρευσε στους κληρικούς να μιλάνε στους μαθητές, έδωσε δε εντολή στα σχολεία να ελέγχονται οι προηγούμενες επισκέψεις κληρικών αν ήταν ομιλίες ή κατηχήσεις….
Τι προσβολή! Πρώτα απ’ όλα στη νοημοσύνη παιδιών και ενηλίκων, έπειτα στην Ορθόδοξη Ελληνική Παιδεία. Πρόκειται για ένα πρωτοφανές μέτρο λογοκρισίας στην Ελλάδα του 2016, περιστολής της θρησκευτικής ελευθερίας, μάλιστα προληπτικά και με δυνατότητα αναδρομικής ισχύος! Μα, για ποια αξιόποινη πράξη; Δεν υπάρχει, απλώς έτσι, για παραδειγματισμό, κατ’ εντολήν της εξουσίας.
Προφανώς, κάποιοι ιθύνοντες, δηλωμένοι άθεοι, έχουν απολέσει τελείως την ψυχραιμία τους εκτός από την ιστορική μνήμη τους και θάθελαν αυτό να το μεταδώσουν και στα παιδιά. Κάποιοι «ειδικοί» του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θάθελαν να μας αλλάξουν το θρήσκευμα. Κάποιοι «διαφωτιστές» θέλουν να αλλοιώσουν την Ορθόδοξη Ελλάδα με τον σκοταδισμό της νέας εποχής, το πνεύμα της Πανθρησκείας: όχι μόνον φαντασιώνονται τον μελλοντικό αποχριστιανισμό-εξισλαμισμό των φοιτητών της Θεολογικής Σχολής, αλλά ήδη από το δημοτικό σχολείο επιδιώκουν απροκάλυπτα να μυήσουν τους αυριανούς Έλληνες σε αλλότρια πίστη και στην αθεΐα.
Πριν λίγες ημέρες ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος ανέφερε στο Κυριακάτικο κήρυγμά του ένα άλλο θλιβερό περιστατικό: ότι ο μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος μετέβη στην συμπρωτεύουσα για να μιλήσει στα παιδιά ενός σχολείου (15ο Λύκειο Θεσσαλονίκης), κατόπιν αιτήματός τους. Ενώ ζήτησε και έλαβε σχετική άδεια από τη μητρόπολη, όταν έφθασε στο σχολείο (στις 25.2.2016), του ανακοίνωσαν ότι δεν μπορούν να τον αφήσουν να μιλήσει, διότι «δόθηκε εντολή από το Υπουργείο Παιδείας, κανένας μητροπολίτης να μην μιλάει στα σχολεία»… "Αυτός είναι ο διωγμός που έχει αρχίσει ανεπίσημα και τώρα προχωρεί να επισημοποιηθεί», πρόσθεσε ο κ. Άνθιμος.
Διωγμός είναι, και ας το διαψεύδει με ειρωνικό ύφος ο υπουργός. Ο ιεράρχης της Εκκλησίας χαρακτηρίζεται ως ανεπιθύμητο πρόσωπο στα σχολεία -Persona non grata - Απαράδεκτο απ’ όλες τις πλευρές! Αυτή η ‘εντολή’ της πολιτείας προς την Εκκλησία προδίδει εμπάθεια, μάλιστα απρόκλητη καθότι οι κληρικοί της Εκκλησίας δεν προκαλούν, αλλά προσκαλούν: το πολίτευμα του Ευαγγελίου διαλαλούν – εν Χριστώ αγάπη, ειρήνη και αλληλεγγύη - το φως της αλήθειας μεταδίδουν. Αυτό ενοχοποιεί ως «κατήχηση» το Υπουργείο Παιδείας με την απαγόρευσή του. Γιατί η αλήθεια πονάει …πρώτα πρώτα αυτούς που πάνε να τη φιμώσουν. Τι κρίμα που οι πολιτικοί μας δεν πιστεύουνε στο Ευαγγέλιο. Δεν πιστεύετε στην αγάπη, στην ταπείνωση, στην αλληλεγγύη; Για όλα αυτά μιλάει το Ευαγγέλιο. Αυτός ο θησαυρός μας παρουσιάζει τον Χριστό και εμείς ανοίγουμε τα μάτια μας και παίρνουμε από το δικό του Φως. »
Αυτό δήλωνε πριν έναν χρόνο περίπου, στις 25 Φεβρουαρίου 2015, ο μητροπολίτης Μεσογαίας μιλώντας σε έναν ιερό ναό των Σπάτων.
Ποιος αγαπά το Φώς και ποιος θέλει σκοτάδι κύριε Φίλη; Ποιος δεν θέλει τον θησαυρό του Ευαγγελίου της αγάπης;
Προφανώς δεν θέλετε ν’ ακούσουν οι μαθητές για την παραβολή του Ασώτου υιού και την επιστροφή του στον φιλόστοργο Πατέρα. Προτιμάτε ως παιδαγωγία- «κατήχηση» την επίκαιρη ασωτία, τις αποκριάτικες μάσκες και τον καρνάβαλο; Πράγματι, το Τριώδιο που άνοιξε πριν μία εβδομάδα σηματοδοτεί, για πολλούς απίστους κυρίως, νέες μεταμφιέσεις, περισσότερη παραμόρφωση….
Δεν επιθυμείτε την επιστροφή των νέων στην οικογένεια και στην Ορθόδοξη Παράδοση κύριοι ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας. Ενθαρρύνετε την απομάκρυνσή τους, την αποστροφή προς τους γονείς, τη «διαφορετικότητα» ή ακόμη και τη διαστροφή; Ποιό «ανοιχτό, νέο σχολείο» κτίζετε, αυτό που μέλλει οσονούπω, όπως διαβάζουμε, να «ενσωματώσει» χωρίς προϋποθέσεις πολιτισμικές, χιλιάδες παιδιά ξένων εγκλωβισμένων μεταναστών, με βάση …το χάος και την κοινωνική αναταραχή; Προφανώς, σ’ αυτό το «ανοιχτό σχολείο» και στην «νέα οικογένεια» που επαγγέλλονται οι θιασώτες της «ανοιχτής κοινωνίας»- χωρίς ταυτότητα γένους και φύλου, χωρίς όρια και αξίες - δεν «χωράει» ο ρηξικέλευθος, ανατρεπτικός γνήσια ενωτικός, συγκαταβατικός λόγος της Εκκλησίας. Ή μήπως είναι πολύ δυνατό το φως του Ευαγγελίου;
Με την «παιδαγωγία» σας οδηγείτε με γεωμετρική πρόοδο τα παιδιά πίσω… στους σκοτεινούς χρόνους του παρελθόντος. Σε καιρούς πνευματικού σκότους και ένδειας μας επιστρέφετε ολοταχώς, με τη νέα αντι-ευαγγελική «παιδαγωγία», με εντολές όπως η προαναφερθείσα που θυμίζουν διωγμούς, κτίζουν νοοτροπίες ανελεύθερες, φασίζουσες και προσηλυτιστικές προς αλλότρια δόγματα και προς την αθεΐα.
Θέλετε κύριε Φίλη να σιγήσει το Ευαγγέλιο της Αλήθειας και του Φωτός από την κοινωνία του «ανοιχτού σχολείου», πράξη που ουδείς προκάτοχός σας κυβερνών, συγκυβερνών ή αντιπολιτευόμενος, τόλμησε ποτέ στην ιστορία της Ελλάδας να θελήσει δια νόμου μάλιστα να καθιερώσει! Αλλά και να θέλετε, εκ των πραγμάτων δεν γίνεται… Ο λόγος του Θεού ου δέδεται… τὸ φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει, καὶ ἡ σκοτία αὐτὸ οὐ κατέλαβεν. Αν ο σημερινός υπουργός «Παιδείας και Θρησκευμάτων» ενοχλείται απ’ την αλήθεια αυτή, ας ρωτήσει την εκπαιδευτική κοινότητα, τι πιστεύουν για το θέμα και ας σεβαστεί τη γνώμη της πλειοψηφίας και το κοινό αίσθημα του λαού. Αλλά όχι μονομερώς να αποφασίζετε έτσι και να διατάζετε! Δεν έχετε το δικαίωμα ούτε από το νόμο και το Σύνταγμα ούτε και από τις διεθνείς Συμβάσεις να αποπροσανατολίζετε τη νεολαία, εμμέσως πλήν σαφώς, προς την ασέβεια και την αθεΐα, επηρεάζοντας παράλληλα ασφυκτικά με τέτοιες εντολές τους διευθυντές σχολείων.
Προφανώς, το μέτρο αυτό της Πολιτείας για φίμωση-περιορισμό της παρουσίας κληρικών στα σχολεία, έλαβε αφορμή και από τη μεγαλειώδη σε περιεχόμενο και απήχηση εκδήλωση κοινωνικής ευαισθητοποίησης και αφύπνισης, με τίτλο ‘Μένουμε Χριστιανοί, μένουμε Έλληνες», που έγινε πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη.
Οι πιστοί και ευσυνείδητοι πολίτες αυτής της χώρας, ιδίως οι χριστιανοί , δεν πτοούνται· μένουν Ορθόδοξοι Έλληνες. Θέλουν φώς, αποστρέφονται το σκότος - αυτή είναι εν πολλοίς η φυσική επιλογή του λαού μας. 
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο εξέχων θεολόγος μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας Φούντας, απευθυνόμενος στους φοιτητές της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, με αφορμή την πρωτοφανή ίδρυση σ’ αυτήν νέας κατεύθυνσης τμήματος Ισλαμικών σπουδών: Το ἕνα – ἡ θεολογία μας – εἶναι φῶς· τό ἄλλο – ὁ ἰσλαμισμός – εἶναι σκότος. Ἀλλά τις «κοινωνία φωτός πρός σκότος;»[1], 
Το φως είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Ελλάδα, τον Ορθόδοξο Πολιτισμό της και τους ιστορικούς αγώνες του λαού για την ελευθερία και την αλήθεια, ‘υπέρ πίστεως και πατρίδος’. Το σκότος έχει συνδεθεί με ζοφερές σελίδες της ελληνικής ιστορίας, συνυφασμένο πάντα με τον φόβο, την αδιαφορία, τον ζυγό και την υποτέλεια. Οι αλυσίδες που σέρνει πίσω του το σκοτάδι δεν κρύβονται.
Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον…
Η υπέροχη ελληνική γλώσσα μας το διαλαλεί: Παν φανερούμενον φως εστίν! τι θέλουν οι κρατούντες την εξουσία -Φως ή σκοτάδι ; ας το πούν ευθέως και όχι πετροβολώντας τις, ήδη και πάντα ανοιχτές, θύρες της Εκκλησίας... Διωγμούς η Εκκλησία γνώρισε πάμπολλους και χαλεπούς και δεν έχει τίποτε να φοβηθεί. Μένει ακλόνητη πάντα, εδραιωμένη στο Ευαγγέλιο της Αλήθειας, στο Αίμα του Χριστού, στα όπλα του φωτός. Έτσι πολεμά το σκοτάδι: με το Φώς. Καθότι, καθείς και τα όπλα του, όπως έγραψε ο ποιητής μας Οδυσσέας Ελύτης.
[1] Και συνέχισε:… Θά γίνει «ἀλλοτρία» ἡ θαυμαστή μέχρι τώρα ἀδελφή Θεολογική Σχολή, ἄν εἰσχωρήσει σ’ αύτήν καί διδασκαλία τοῦ Ἰσλαμισμοῦ. Καί τότε «πῶς ἄσωμεν την ὡδήν Κυρίου ἐπί γῆς ἀλλοτρίας;»…. , για να καταλήξει: Ὅλα θα λυθοῦν με τό Κοντάρι τοῦ Ἁγίου Δημητρίου. Χαίρετε ἐν Κυρίῳ, χαίρετε!

Σημείωση δική μου:
Ρε που ... τους βρίσκετε εναν-εναν;
Ι.Β.Ν.