ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

11 Μαρτίου 2018

Δίβρη- Ο απλήρωτος ελληνοδιδάσκαλος ...του 1847 !


Εν Δίβρη την 8 10μβρίου 1847
Ο ελληνοδιδάσκαλος Δίβρης
Περί των χρημ. ενταλμάτων 8βρίου και 9μβρίου 
Προς το επί της Δημ. Παιδείας κλπ Βασιλ. Υπουργείον
Επειδή μέχρι της σήμερον, αφ΄ ότου μετέβην ενταύθα, δεν έλαβον ούτε λεπτόν εκ της αντιμισθίας μου, οφείλων εις άλλους αυτόθι, ως είναι γνωστόν εις υμάς , κύριε Υπουργέ, ένεκεν της συμβάσης μοι ασθενείας , τα του Αυγούστου και 7μβρίου μηνιαία της αντιμισθίας μου και ως εκ τούτου ου μόνον στερούμαι και αυτών των καθημερινών μου, προσφέρων ενταύθα πολλά πολλοίς, 
αλλ΄ αναγκάζομαι και να παρενοχλήσω Υμάς δια της παρούσης μου.
Προστρέχων λοιπόν θερμοπαρακαλώ το σεβ. τούτο Υπουργείον, όπως εκδώσει και διευθύνει προς τον υποφαινόμενον, δια της νομίμου οδού τα των παρελθόντων μηνών 8βρίου και 9μβρίου χρηματικά εντάλματα της αντιμισθίας μου ανά δραχμάς 130: προς απάντησιν και θεραπείαν των αναποφεύκτων μοι αναγκαίων εξόδων και προς απότισιν των οφειλουμένων.

Υποσημειούμαι βαθυσεβάστως
ο ευπειθέστατος Ελληνοδιδάσκαλος Δίβρης
Σπυρίδων Αθανασιάδης

Σημείωση δική μου:
Το αντίγραφο είναι από τα Γενικά Αρχεία του Κράτους.
Εδώ , ο Διδάσκαλος, από την αγαπημένη μου κωμόπολη της Δίβρης, ζητάει το αυτονόητο. 
-Μου συνέβη να αρρωστήσω, Υπουργέ-του λέει-και εν τω μεταξύ δεν έχω πάρει "μία". Βάλτε μου, σας παρακαλώ ,τα λεφτά μου και για να τα βγάλω πέρα και για να πληρώσω τα δανεικά που πήρα .
Και μην ξεχνάς -λέει στον Υπουργό- ότι : "προσφέρων ενταύθα πολλά πολλοίς !"
Ι.Β.Ν.

2 σχόλια:

Βασιλική είπε...

...σεβαστό και με πολλά ''φορτία'' το έγγραφο...

καλό ξημέρωμα!

Ιωάννης είπε...

Ευχαριστώ Βασιλική μου !
Καλό ξημέρωμα και σε σένα !

Όπως ξέρεις,έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία στα παλιά έγγραφα ,ακριβώς για το λόγο που αναφέρεις, δηλαδή για το συγκινησιακό φορτίο που "κουβαλάνε..."
Σκέφτομαι ,κάθε φορά που βρίσκω παλιό έγγραφο, ποιος το έγραψε, πότε το έγραψε, κάτω από ποια φόρτιση, ποιος ήταν ο αποδέκτης,τι του διεμήνυε , ποιος το μετέφερε , τι συναισθήματα προκάλεσε, ποιοι άλλοι το διάβασαν, πως φυλάχτηκε και μάλιστα ένα τόσο ευπαθές υλικό, όπως είναι το χαρτί, και πως έφτασε σε μας σήμερα...

Για αυτό σέβομαι πολύ όλα τα παλιά "χαρτιά"-έγγραφα, γιατί είναι σαν να βλέπω ,μέσα από αυτά, πολλούς ανθρώπους, γνωστούς και αγνώστους , που δεν υπάρχουν πια...

Καλή σου νύχτα !