ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

22 Δεκεμβρίου 2023

Χριστουγεννιάτικο δώρο απο Βασιλιά ...το 1925 !

 


Μιά παραμονή Χριστουγέννων, ένας φτωχός γεροντάκος περίμενε τον Βασιλιά να βγεί απο το Νοσοκομείον "Ευαγγελισμός" για να του δώση μία αναφορά.

Όταν εβγήκε, συνοδευόμενος από τον πρίγκηπα Γεώργιο, ο γεροντάκος τον επλησίασε και του είπε:

-Πολυχρονεμένε μου Άνακτα τής Ελλάδος και...

Ο βασιλεύς τον διέκοψε :

-Καλά, καλά, τι θέλεις;

-Έχω παιδί στην φυλακή και η οικογένειά μου πεινάει...

-Πως σε λένε ;

-Παναγή Αντωνάκο, απο τη Σύρα.

-Που κάθεσαι ;

-Οδός Μαυρομιχάλη...

-Ξέρεις κανέναν εκεί κοντά ;

-Τον κύριο Μεσολωρά, τον καθηγητή.

-Καλά, πήγαινε αύριο από το σπίτι του.

Ο πρίγκηψ Γεώργιος πήρε σημείωσι του ονόματός του και την άλλη ημέρα ο γέρος ελάβαινε από τον Μεσολωρά δώρον του βασιλέως 300 δρχμ.

Ύστερ' από λίγον καιρό βγήκε απο τη φυλακή και ο γυιός του.

Σημείωση δική μου:
Το περιστατικό είναι καταγεγραμμένο στο περιοδικό "Μπουκέτο", στίς 6 Οκτωβρίου του 1927 και αναφέρεται στον Βασιλιά Γεώργιο τον Α΄
Και ο Μεσολωράς, πρέπει να ήταν ο Θεολόγος καθηγητής Ομιλητικής και Λειτουργικής, στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Ι.Β.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: