ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

14 Φεβρουαρίου 2009

Αγία Κυριακή (Κερτίζα ) Ηλείας-Φωτογραφίες



Κάνοντας κλίκ πάνω στις φωτογραφίες, θα τις δείτε σε μέγεθος οθόνης.
(Οποιος απο τους συντοπίτες μου θέλει να κάνει κάποιο σχόλιο ή να περιγράψει κάτι, ή να στείλει παλιές φωτογραφίες η εγγραφα (ανακοινώσιμα) ιδιωτικά η δημόσια παλιά, μπορεί να το κάνει χρησιμοποιώντας το e-mail μου που βρίσκεται δεξιά στη σελίδα, και θα του ειμαι υπόχρεος. Αν θέλει , θα μπεί και το ονομά του και ολοι μαζί θα προσπαθήσουμε να προβάλουμε τον τόπο μας που τόσο τον αγαπάμε και που τόσο πολύ το αξίζει... Ι.Β.Ντινόπουλος)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Ευχαριστώ πολύ τον Χρήστο το Γιαννόπουλο, πολιτικό μηχανικό του Δήμου Λασιώνος, για την ευγενή παραχώρηση των φωτογραφιών απο το προσωπικό του αρχείο !

The photos are copyrighted by the photographer and may not be used without permission !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ. ΟΠΟΤΕ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ Η "ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ" ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ. ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΙΑ. ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΒΡΗΣ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΕΙΛΤΗΝ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.