ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

17 Φεβρουαρίου 2009

Κακοτάρι Ηλειας-Φωτογραφίες






Κάνοντας κλίκ πάνω στις φωτογραφίες, θα τις δείτε σε μέγεθος οθόνης.
(Οποιος απο τους συντοπίτες μου θέλει να κάνει κάποιο σχόλιο ή να περιγράψει κάτι, ή να στείλει παλιές φωτογραφίες η εγγραφα (ανακοινώσιμα) ιδιωτικά η δημόσια παλιά, μπορεί να το κάνει χρησιμοποιώντας το e-mail μου που βρίσκεται δεξιά στη σελίδα, και θα του ειμαι υπόχρεος. Αν θέλει , θα μπεί και το ονομά του και ολοι μαζί θα προσπαθήσουμε να προβάλουμε τον τόπο μας που τόσο τον αγαπάμε και που τόσο πολύ το αξίζει...
Ι.Β.Ντινόπουλος)

1.
2.
3.
4.
5.6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.17.
18.
19.
20.
21.

Οι φωτογραφίες: πρώτη χωρίς αρίθμηση,1.- 2.-3.-4.-20.-21. ειναι απο το αρχείο του Ι.Ντινόπουλου.Το σκαρίφημα-σχέδιο 5. απο τη σελίδα του αρχαιολόγου κ.Cooper. Η φωτο 19. απο το Panoramio .

Ευχαριστώ πολύ τον Χρήστο το Γιαννόπουλο, πολιτικό μηχανικό του Δήμου Λασιώνος , για την ευγενή παραχώρηση των φωτογραφιών απο το προσωπικό του αρχείο.

The photos are copyrighted by the photographer and may not be used without permission

2 σχόλια:

Νίκος Γιαννόπουλος είπε...

Φίλε και συντοπίτη Γιάννη, τα θερμά μου συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά σου.

Σου στέλνω και ένα παραδοσιακό δημοτικό για αρχή


Νίκος Γ. Γιαννόπουλος

Μύλος-Κακοτάρι

Ιωάννης είπε...

Αγαπητέ φίλε και παλιέ μου συμμαθητή Νίκο !

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το τραγούδι που μου εστειλες.

Περιμένω να μου στείλεις απο το αρχείο σου ο,τι νομίζεις οτι ειναι ανακοινώσιμο και προβάλλει το χωριό μας..
Εχω ηδη αρκετό υλικό στα χέρια μου και πολλές παλιες φωτογραφίες..

Καλή σου μέρα !