ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

15 Δεκεμβρίου 2008

-Μαμά; Τα δώρα, τα Χριστούγεννα, τα κουβαλάτε μαζί με το μπαμπά



-Μαμά; Τα δώρα, τα Χριστούγεννα, τα κουβαλάτε μαζί με το μπαμπά
-Που τα κουβαλάμε παιδί μου;
-Κάτω από το δένδρο....
-Και ο Άγιος Βασίλης τι κάνει; Παίρνει ρεπό;
-Δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης.... (σουφρώνει μυτούλα, μάτια γεμάτα δάκρυα...)
-Ποιος σου είπε χαρά μου τέτοιο πράγμα;
-Ο δάσκαλος μας το είπε σήμερα.Να μην είμαστε χαζά και πιστεύουμε σε Άγιο Βασίλη.Αυτός υπάρχει μόνο στην διαφήμιση της Κόκα κόλα.....
Δάσκαλε, να σε χαίρομαι.Και να χαίρεσαι που έμαθα τι είπες στα παιδιά, αφού είχαμε φύγει από το σχολείο.....Γιατί αν ήθελες να τους μιλήσεις για την Κόκα κόλα το καταλαβαίνω.Αν ήθελες όμως να τους γκρεμίσεις ένα παραμύθι, ας τους έδινες κάτι όμορφο να έχουν να ονειρεύονται, πριν το κάνεις....
(Αθεράπευτα ρομαντική....)
(απο ιστολόγιο της Ηλείας)

Σημείωση δική μου: Λες και κάποιοι δάσκαλοι ειναι ¨βαλτοί" να γκρεμίζουν ο,τι μπορεί να γεμίσει με ομορφιά τις παιδικές ψυχούλες...
..και εγώ , ο αφελής κυρία μου, που τους θεωρούσα- ολους- ως θεματοφύλακες αξιών...
Δυστυχώς, για κάποιους απ' αυτούς το καταστροφικό τους σχέδιο δεν σταματά μόνο στο γκρέμισμα του Αγίου Βασιλείου, συνεχίζεται και πολύ πιο πέρα....πολύ πιο πέρα...
....και φαίνεται κάθε μέρα ολο και πιό πολύ....
Αλήθεια , ρέ δάσκαλοι, τι Θεό πιστεύετε ;.........
( Στον οικογενειακό μου κύκλο εχω πολλούς εκπαιδευτικούς ολων των βαθμίδων και ευτυχώς, κανείς μα κανείς απ' αυτούς δεν γκρεμίζει ονειρα, ολοι τους χτίζουν και συντηρούν αξίες, εστω και αν κάποιες απ' αυτές περνάνε μέσα απο γλυκύτατα παιδικά παραμύθια...)
Ι.Β.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: